GRAD ULAZI U REBALANS BUDŽETA, KRIVIČNA PRIJAVA PROTIV JEDNOG OD VOĐA SINDIKATA

Društvo

Gradonačelnik Raomir Nikolić će “stati” uz zahtev zaposlenih i građana koji ovih dana potpisuju peticiju za spas Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika da se ta zdravstvena ustanova, koja sada ima status privrednog društva, osnuje kao Zavod, obavestio je u toku pre podneva, na sastanku, predstavnike svih sindikata direktor dr Antonio Dimitrovski. Pojedini učesnici sastanka kažu da nije, međutim, mogao da garantuje da će svi zaposleni ostati u tom statusu, kao i da će do osnivanja Zaovda i doći.

Dr Dimitrovski je obavestio učesnike da je protiv predsednika sindikata Sloga u Zavodu, Nikole Erića, podneo krivičnu prijavu jer je Erić, kako je rekao, prethodni sastanak snimao.

Juče se sa predstavnicima sindikata sastao i gradonačelnik Radomir Nikolić. Sastanak je bio zatvoren za javnost, a na sajtu grada danas je objavljena informacija da je “zbog pokretanja prinudne likvidacije Zavoda za zravstvenu zaštitu radnika grad Kragujevac je po hitnom postupku ušao u rebalans budžeta radi obezbeđivanja sredstava za povezivanje radnog staža zaposlenima i izmirenja obaveza u iznosu od 100 miliona dinara”.

Medicinu rada Grad Kragujevac preuzeo je 29. juna prošle godine i od tada je u tu ustanovu uložio 43 miliona dinara, nabavio novu opremu i obezbedio hipoteku na imovini u vlasništvu gradskih preduzeća kako bi se izmirio reprogram zbog nasleđenih poreskih dugova, piše, dalje, u informaciji.

Takođe, Grad je pokrenuo inicijativu pred Ministarstvom zdravlja o osnivanju novog pravnog lica, kako bi se našlo rešenje za aktuelnu situaciju i obezbedili uslovi da 35.000 osiguranika nastavi da se leči kod svog izabranog lekara u istom prostoru.

U sindikatima Zavoda kažu, međutim, da su “i dalje u pripravnosti”, peticija za spas te zdravstvene ustanove potpisivala se u toku prepodneva ispred Zastavine ambulante, a popodne će Kragujevčani moći da je potpišu u pešačkoj zoni.

Tagged

1 komentar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *