FIJAT NIJE NI DEMANTOVAO NI POTVRDIO INFORMACIJU O POPLAVI

Društvo Ekonomija
  • Kompaniji Fijat Krajsler automobili Srbija naneta je šteta u poslednjem nevremenu od oko 400.000 evra, zbog vode koja se slivala iz obližnjih naselja, koju kišna kanalčizacija nije mogla da primi, izjavio je gradonačelnik Kragujevca Radomir Nikolić.
  • Imali smo veliku poplavu u Fijatu u nedelju. Znači, iz Erdeča i Baljkovca (prigradskih naselja, koja se graniče sa fabrikom automobila – prim. Z.R.) spustila se  tolika količina vode i kišna kanalizacija nije uspela da je primi. Poplavljen je deo Fijata koji gleda pozadi prema naseljima Beloševac i Erdeč, kazao je Nikolić  u emisiji Televizije Kragujevac, dodajući da će i šteta pričinjena Fijatu biti uključena u ukupno procenjenu štetu od nevremena na teritoriji Kragujevca.

Šteta  od nevremena koje je, početkom meseca, precizninje od trećeg do petog juna, pogodilo Kragujevac procenjena je na 236 miliona dinara. Procena štete od prošlonedeljnog nevremena još nike okončana. U Fijatovoj fabrici u Kragujevcu, u kojoj su proizvodne i montažne trake, zbog uskladjivanja proizvodnje  sa zahtevima tržišta, zaustavljene još krajem prošle nedelje, niko se nije oglasio ovim povodom. Menadžment nije izdao nikakvo saopštenje, dok su predstavnici zaposlenih izvan fabrike, te javnost nije obaveštena o tome koji pogoni kragujevačke fabrike su bili poplavljeni, šta je oštećeno i koji delovi kompanije su pretrpeli najveću štetu.

Proizvodnja u kragujevačkom Fijatu ponovo trebalo da bude pokrenuta 10.jula, i  predviđeno je da trake budu u pokretu pet do šest dana. Nakon toga, proizvodni proces ponovo će da bude zusatavljen, i taj zastoj, prema aktuelnim projekcijama, trajaće sve do početka septembra, uključujući i tronedeljni avgustovski kolektivni godišnji odmor u svim ijatovim fabrikama širom sveta.

U kragujevačkoj fabrici do sada je proizvedeno oko 23.000 automolbila. Očekuje se da će do kraja godine iz pogona da izadje izmedju 30.000 i 40.000 gotovih vozila sve tri verzije model “500L”.  Sve je izvesnije da novog modela za fabriku u Kragujevcu neće biti ni dogodine, te d  bi, u najboljem slučaju, krajem 2020.mogle da počnu pripreme za njegovu proizvodnju koja bi startovala tokom 2021.godine

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.