MIROSLAV ALEKSIĆ: ČEKAMO AUTOPUT, KAO ŠTO ČEKAMO ZLATNO DOBA

Politika Video

O putevima koji, kako je rekao „zaobilaze nekadašnju srpsku prestonicu“, govorio je Bojan Marić iz kragujevačkog odbora Narodne stranke:

  • Tražimo od gradske vlasti da se žustrije bori za interese Kragujevčana, kao i da sopstvene interese podredi interesima građana. A republičku vlast upozoravamo da ne dozvoli da nekadašnja srpska prestonica bude slepo crevo, ne samo Srbije, nego čitave jugoistočne Evrope. Moravski koridor, koji će spojiti pola miliona stanovnika i dva međunarodna koridora, nema u planu dodirivanje sa našim gradom. Ovo nije političko, već pitanje razvoja grada, koji u 21. veku ne može da se razvija bez razvoja infrastrukture.

Potpredsednik Narodne stranke Miroslav Aleksić ocenio je da država pet godina nije u stanju da izgradi pet kilometara autoputa izmedju Kragujevca i Batočine, iako je to po njegovim rečima, obaveza koju je preuzela po osnovu ugovora sa Fijatom iz 2009. godine.  Aleksić je na konferenciji za novinare u Kragujevcu rekao da je do 2014. godine izgradjeno 20 kilometara deonice izmedju tog grada i Batočine, a da od tada, vlast predvođena Srpskom naprednom strankom ne može da završi poslednju deonicu u dužini od pet kilometara.
On je podsetio da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić maja 2017. godine rekao da će ta deonica autoputa biti završena do juna 2018. godine a da sada stižu najave da će radovi biti završeni do kraja godine.

  • Naravno, nisu ni počeli, niti firma koja treba da izvodi radove, čini mi se Kragujevac-put, ima ikakve najave o početku radova. Mi čekamo ovaj autoput kao što čekamo zlatno doba. I svake godine samo što nije, rekao je Aleksić.

Po njegovim rečima, vlast želi da „sve vreme kroz medije“ predstavi stvarnost drugačijom nego što jeste pa tako kako je naveo, imamo „Potemkinova sela u koja se bacaju milioni, poput aerodroma ‘Morava’ u Kraljevu koji radi samo dva sata nedeljno i to sredom od 12 do 14 časova“. Aleksić je upitao i zbog čega je gradnja Moravskog koridora poskupela za 300 miliona evra pošto je Zakonom o Moravskom koridoru predvidjeno kreditno zaduženje od 800 miliona evra.

  • Ministarka Zorana Mihajlović kaže da to možda neće biti ta cena i da će se ‘videti’ koliko će da košta kada se završi kompletna projektna dokumentacija. To kad kaže da se ne zna cifra ja sam gotovo siguran da ona neće biti 600 ili 700 nego može da bude samo 900 miliona ili čak milijardu“ rekao je Aleksić.

Miroslav Aleksić je podsetio da je 2014. godine jedna od tri kineske kompanije koja je želela da gradi Moravski koridor dala ponudu od 520 miliona evra, odnosno da je za izgradnju tog i Fruškogorskog koridora od 27 kilometara, tražila 642 miliona evra.

 

 

Tagovi:

5 thoughts on “MIROSLAV ALEKSIĆ: ČEKAMO AUTOPUT, KAO ŠTO ČEKAMO ZLATNO DOBA

  1. Tužno je da nema ni jedan Kragujevčanin u ovoj vlasti da se zauzme za naš grad. Tatin sin sigurno nije taj, čovek puteve ni ne pominje. U pitanju je dakle kriminalna interesna grupa na vlasti, u kojoj „šumadijski klan“ izgleda ni ne postoji.

  2. Bojan Marić zvani Roćko može samo da bude iz kragujevačkog odbora sns-a gde je proveo godine i gde je glavom branio stavove te stranke.
    Pa jel ima jedan u ovoj narodnoj stranci da nije promenio 10 dresova????

  3. Aleksić stalno maši glavnu temu i zato neće nikada stići neki viši politički nivo. Umesto da pita zašto se gradi Moravski koridor kad je pola Šumadijskog (Lapovo – Kragujevac) završeno i treba upola manje para nego za Moravski koridor i troši se novih 800 miliona evra a za 400 miliona je mogao da se završi drugi deo Šumadijskog koridora i deo Kragujevac – Čačak. Umesto da priča o obilaznicama i pravcu ka Čačku mlate praznu slamu sa završetkom Lapovo – Kragujevac, koje je daleko manje značajna tema, nego da se pomene da nijedan metar nije uradjen za severnu i južnu i auto put Kragujevac Čačak od 2012. I nije ti Aleksiću kriv Vučić već Radomir koji vidi da ga niko ne ferma i ne ceni sa vrha države a ne podnosi ostavku, i drži grad kao taoca i u sve se petlja, a treba odmah da da ostvaku da je častan, jer nije dobio ni evro za obilaznice i auto put ka Čačku.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.