NARODNA STRANKA KRAGUJEVAC: ŠTA JE PLAĆENO 50 MILIONA I ZAŠTO NIJE OMOGUĆENA BESPLATNA ZAMENA KARTI ZA PREVOZ?

Politika

U situaciji kada većina prigradskih naselja,  a pojedina i u samom gradu, nemaju izgrađeno autobusko stajalište, a tamo gde ih ima su totalno devastirana, Gradska agencija za saobraćaj, GAS doo koja pripada lokalnoj samoupravi i kojoj je poveren na upravljanje javni gradski prevoz u Kragujevcu, sprovodi tender, a zatim i na osnovu odluke sa početka godine, tačnije 12. februara, sklapa ugovor sa privatnom firmom APEX doo u vrednosti od 50 miliona dinara o uvođenju savremenijeg sistema naplate u gradskom prevozu E-KG, u narodu poznatiji kao BUS PLUS  i za to plaća 50 miliona dinara, saopštava odbor Narodne stranke u Kragujevcu.

Narodna stranka Kragujevac postavlja i pitanja Gradskoj upravi i odgovornim licima u GAS-u – kako je moguće i da li su istiniti podaci iz javno objavljenih dokumenata na zvaničnom sajtu agencije za saobraćaj da se plaća 50 miliona za iznajmljivanje opreme na dve godine i implementaciju iste, a da radnicima GAS-a u momentu donosenja takve odluke nisu isplaćena dugovanja u iznosu oko 10 miliona dinara, uz obrazloženje da za to nema novca!?

  • Na istu adresu upucujemo i pitanje da li je ovim potpisanim ugovorom između GAS i Apex, prevoznicima koji obavljaju javni gradski prevoz u Kragujevcu prestala potreba za kondukterima, što znaci izgubljenih 50 radnih mesta!? Narodna stranka Kragujevac smatra da je zaključenje ovakvog ugovora između GAS i Apex blago rečeno skandalozno i postavlja pitanja lokalnoj samoupravi, kao i odgovornim licima u GAS-u, pored privatne firme Apex, ko jos ima koristi od uvođenja BUS PLUSA, da li građani Kragujevca ili prevoznici, odnosno da li je ovo još jedan primer burazerske ekonomije kojom vlada Srpska napredna stranka? Pored sačuvanih oko 50 radnih mesta konduktera, koliko se autobuskih stajališta u prigradskim naseljima moglo izgraditi ili postojećih obnoviti za 50 miliona dinara?

U odboru Narodne stranke u Kragujevcu smatraju da Kragujevčani nisu smeli, kako tvrde, „da izvuku deblji kraj“ i da je GAS nakon donesene odluke o uvođenju BUS PLUSA morao svim dosadašnjim korisnicima godišnjih karata da obezbedi besplatnu zamenu kartica i da iste dostavi putem pošte na kućnu adresu, čime bi se izbegao haos koji je ovih dana zabeležen u Kragujevcu.

 

Tagovi:

1 thought on “NARODNA STRANKA KRAGUJEVAC: ŠTA JE PLAĆENO 50 MILIONA I ZAŠTO NIJE OMOGUĆENA BESPLATNA ZAMENA KARTI ZA PREVOZ?

  1. Oni i ne znaju da je haos posto se voze skupim automobilima na racun istog tog jadnog naroda koji ceka u redu po dva sata na karticu !!!Nadam se da ce taj narod konacno shvatiti sa kim ima posla.A samo ih posmatram kako se bogate i lagodno zive.Slikaju se ,reklamiraju i u prvom su planu njihovi licni interesi.Narod ponizavaju svakodnevno.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.