Raspisani tenderi za projektante Gružanskog koridora i brzih saobraćajnica Golubac-Brza Palanka i Kladovo-Negotin

Društvo Ekonomija

Putevi Srbije raspisali su tendere za izradu prostornih planova područja posebne namene (PPPP), idejnih projekata i studija opravdanosti za izgradnju brzih saobraćajnica Golubac–Donji Milanovac–Brza Palanka i Kladovo–Negotin, kao i za brzu saobraćajnicu Kragujevac-Mrčajevi (takozvani Gružanski koridor).

Prvi tender odnosi se na projektovanje koridora brzih saobraćajnica Golubac–Donji Milanovac–Brza Palanka i Kladovo–Negotin.

Za ovaj koridor već su urađeni generalni projekat i prethodna studija opravdanosti.

Podsetimo, koridor trase ovih brzih saobraćajnica povezaće deonicu brze saobraćajnice koja se prostire od petlje Požarevac na autoputu Beograd – Niš, preko Požarevca (Obilaznica), Velikog Gradišta i Golupca sa Donjim Milanovcem i Brzom Palankom, kao i Kladovo sa Negotinom preko Brze Palanke. Trasa po postojećim državnim putevima je dužine oko 146 km.

Trasa budućeg kotidora sastavljena je od budućih deonica Golubac – Kožica, Kožica–Boljetin, Boljetin-Stara Oreškovica, Stara Oreškovica- Brza Palanka i Kladovo–Negotin, navosi se u projektnom zadatku.

Vrednost posla je 500 miliona dinara, a tender ističe 7. septembra.

Detalje pogledajte OVDE.

Drugi tender, čija je vrednost 180 miliona dinara, odnosi se na projektovanje Gružanskog koridora, za koji je takođe urađen generalni projekat i prethodna studija opravdanosti.

U projektnom zadatku navodi se da okvirna granica Prostornog plana obuhvata delove teritorije gradova Kragujevac i Čačak, kao i opštine Knić, sa pripadajućim katastarskim opštinama na celom koridoru.

Kako je eKapija već pisala, trasa budućeg kotidora ići će od planirane Severene obilaznice grada Kragujevca, a usvojena varijanta koridora se pruža preko teritorije naselja Stanovo (grad Kragujevac), kroz atare naseljenih mesta i katastarske opštine Dragobraća i Đuriselo, sve do Vučkovice u opštini Knić. Od Vučkovice dalje kroz teritoriju opštine Knić, prolazi kroz atare naseljenih mesta i katastarske opštine Raškovići, Dragušica, Toponica, Kusovac, Radmilović, Pretoke i Bumbarevo Brdo do naselja Bare.

Na teritoriji Čačka, usvojena varijanta prolazi kroz naseljena mesta Voljavča, Bečanj, Mrčajevci i Katrga gde se priključuje na budući Moravski koridor.

Ovaj tender ističe 6. septembra, a detalje možete videti OVDE.

Izvor: eKapija
Tagovi:

1 komentar

  1. To nije Gružanski koridor nego Šumadijski http://www.glassumadije.rs/sumadijski-koridor/ Prema važećem Prostornom planu Srbije 2020. to je trasa autoputa, jer NOVI prostorni plan nije ni usvojen. A sad ga protivzakonito smanjuju na nivo brze saobraćajnice ! Ime tog koridora treba da bude ŠUMADIJSKI, jer prolazi kroz srce Šumadije – Kragujevac i treba da bude za celu deonicu od Lapova do Mrčajevaca, a ne da se vezuje za Gružu kao da je ona posebno važna za trasu ! Jasno je da žele da ponište šumadince i Šumadiju kao region ! Toliko nas mrze da ne žele ni koridoru da daju ime Šumadija, koje nam pripada kao centru regiona http://www.glassumadije.rs/sumadijski-koridor/ Zašto Dašić ne podrži sa zahtevom našeg poznatog arhitektu dr Aleksandra Rudnika Milanovića koji se javno zalaže za trasu brze saobraćajnice od Kragujevca do Topole https://www.politika.rs/sr/clanak/483193/Pogledi/Paprike-i-automobili To bi verovatno koristilo i njegovom rodjaku Milanoviću vlasniku MIND Parka ali i Simensu kao alternativna trasa. Imamo manastire u Stragarima na pola puta i Stragare bi oživelo kad bi tu prolazila brza saobraćajnica https://www.blic.rs/vesti/drustvo/kako-je-to-moguce-topole-i-karadordevog-grada-nema-na-karti-istorijskih-gradova/qdte3te

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.