500.000 dinara za televiziju čoveka koji je RTK doveo pred uništenje

Društvo Grad

Pola miliona dinara, na konkursu za sufinansiranje medija u Kragujevcu, dobila je televizija u vlasništvu Radoice Milosavljevića.

Čoveka koji je najpre kupio, pa skoro uništio Radio-televiziju Kragujevac (RTK).

Na konkursu koji je Grad raspisao prvi put nakon 7 godina, Televizija sporta i zdravlja SOS kanal Plus, u vlasništvu Radoice Milosavljevića, dobila sredstva za svoje finasiranje.

Kruševački biznismen, Radoica Milosavljević, kupio je RTK 2015. godine za 85.000 evra, ali je ta privatizacija poništena dve godine kasnije. Prodaja je poništena nakon što RTK, 8 meseci nije emitovala program, izostala je obavezna investicija od 150 hiljada evra, a Radoica je radnicima ostao dužan i plate.

I pored milionskih dotacija, u to vreme Milosavljevićevoj privatnoj RTK iz budžeta, on je radnicima dugovao 13 plata.

Sva dugovanja platio je Grad Kragujevac, a RTK se i danas, posle četiri godine, nelegalno nalazi u vlasništvu gradske uprave.

Dok Milosavljević opet dobija novac od Kragujevca.

Foto: printscreen/youtube
Tagovi:

1 komentar

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.