Bivši kragujevački većnik tužio RTK i autorku emisije Razmotavanje za iznošenje neistina

Društvo Grad Politika

Nekadašnji gradski većnik za investicije i potpredsednik Upravnog odbora Fudbalskog kluba Radnički Nebojša Vasiljević tužio je Radio-televiziju Kragujevac (RTK) i autorku emisije Razmotavanje za iznošenje neistinitih informacija kojima su povređeni njegov ugled i čast.

Vasiljević je bio na javnim funkcijama u vreme vlasti nekadašnjeg gradonačelnika Veroljuba Stevanovića.

On traži da mu se zbog, kako kaže, „svesnog objavljivanja neistinitih izjava“ u emisiji RTK bude isplaćeno 150.000 dinara na ime nematerijalne štete.

Vasiljević je za agenciju Beta rekao da je tužbu podneo poslednjeg dana zakonskog roka, jer je pokušavao da sa rukovodstvom RTK postigne dogovor da autorka demantuje neistinite izjave, novinske naslove iz pokrivalica u emisiji i da uputi javno izvinjenje.

Umesto toga, kazao je, tužena medijska kuća je u prepiskama sa Vasiljevićevim punomoćnikom, ponudila da on lično izjavi demanti, što je za njega neprihvatljivo, jer bi u tom slučaju „ponovo bio predmet komentara, vređanja i narušavanja ugleda“.

On tvrdi i da nikada nije bio pozvan da da izjavu i komentar u spornoj emisiji te nije bio u prilici da sam demantuje neistinite informacije.

Prema njegovim rečima, u emisiji od 9. juna 2020.godine, uoči izbora, iznete su laži „na najgrublji način izjavama i slikom“, a u vezi sa optužbama iz 2012. godine povodom kojih je Viši javni tužilac odustao od krivičnog gonjenja 2017. godine.

Vasiljević je 2012. godine sa još dvojicom bio priveden zbog sumnje da su oštetili klub prilikom transfera jednog fudbalera.

U pritvoru je zbog ovog slučaja proveo 25 dana, a 2017. je dobio spor protiv Srbije za naknadu nematerijalne štete zbog neosnovanog hapšenja.

Kako je naveo, emisija je predstavila njegov slučaj kao da je nova vlast Srpske napredne stranke sve ispravila i uredila da sve funkcioniše kako treba.

Piše: Gordana Mirović, Beta
Foto: FB/Jelena Vuković

„Njima nije interes istina. Radio-televizija Kragujevac je, dakle, bukvalno u funkciji propagandne mašinerije SNS“, rekao je Vasiljević.

Tagovi:

5 komentara

  1. Urednica RTK je bruka za novinarsku profesiju.Toliko frenetično prenositi lažne informacije sa ciljem da dobit političku ima vladajuća većina(nažalost takvih medija ima još).Setih se da ta vladajuća klika pohapsi te 2012,2013,dobar deo Verkovih saradnika sa ciljem da prikažu kako su to lopovi i nesmetano dođu na vlast.Osoba što hapsila dobi unapređenje u Beogradu(gađa u pijanom stanju žardinjere službenim vozilom-vinuo se žešće)Bilo je očigledno da kada nisu uhapsili Verka tu nema ništa sem lažnih optužbi.Sudski epilozi su takvi da su sve optužnice popadale.KO PLAĆA ŠTETU NANETU OKRIVLJENIMA PA NAIVAN NAROD.Valjda kada se obori sadašnja vlast biće saslušavanja raznih pepeljuga vladajuće sendvič- bot klike, ali i da izjavi urednica kako su provereni kriminalci bili gosti odmotavanja.

  2. Ova žena koja glumi nekakvu urednici RTK se, po obaranju naprednjačkog režima i promeni vlasti, više nikada neće baviti novinarski poslom. Možda će negde moći da čuva ovce ali nešto ozbiljno i odgovorno sigurno neće raditi. Nije dorasla ozbiljnim poslovima.

  3. Da ova žena nema veze sa novinarstvom i da je bruka za ovu profesiju apsolutno se slažem sa svima. Ali da je Neđa brljao, brljao je i te kako jer se posle svega toga povuka tiho i lagano u mišju rupu. Samo da podsetimo da je u jeku tog transfera Radnički bio na najboljoj poziciji u svojoj fudbalskoj istoriji, da su klub vodili ljudi „sa strane“ koji su znali kako se vodi fudbal a da ih je Neđa i kompanija z….. i to se zna. A znaju i ovi ljudi. Možda sada kada vide ova pisanija i sete se po nekih stvari.

    1. Pa sud ga je oslobodio. Znači da nije kriv. A ovakvi komentari su po principu rekla-kazala. Ili te je Neđa možda negde nezgodno „nagazio“?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.