Boško Obradović dobio TV PINK i „Informer” na sudu

Izbori 2022 Politika

Posle ranijih pravosnažnih presuda za povredu časti i ugleda protiv režimskih dnevnih listova „ALO” i „Informer”, kao i prvostepenih presuda protiv Aleksandra Vučića i Gorana Vesića po istom osnovu, Boško Obradović je ovih dana dobio još dve prvostepene presude u njegovu korist protiv TV PINK i ponovo dnevnog lista „Informer”.

Najpre je Viši sud u Beogradu usvojio tužbeni zahtev Boška Obradovića i kaznio „Informer” zbog prenošenja neistinitih informacija i povrede ugleda i časti sa 200.000 dinara, a zatim i TV PINK sa 100.000 dinara zbog teksta „Sram te bilo, fašisto”, obavezujući ih da objave presude bez komentara i odlaganja na svojim internet portalima.

Ovim povodom Boško Obradović izjavio je sledeće: „U obrazloženju prve presude stoji da pravom na čast čovek je zaštićen od nečovečnog tretiranja, a pravo na ugled ga štiti od stvaranja pogrešne predstave o njemu koja narušava njegovo dobro ime. Režimski mediji već godinama unazad upravo na nečovečan način tretiraju sve opozicione lidere i druge protivnike aktuelne vlasti, 24 sata dnevno emitujući laži i klevete na naš račun, sa jedinim ciljem da formiraju pogrešnu sliku o svima nama i naruše naš ugled u javnosti. Ove sudske presude su naša jedina zaštita i odbrana pred javnošću koja nikada na režimskim medijima ne može da čuje i drugu stranu.

Do sada je sud za izgovorene laži o meni lično i Srpskom pokretu Dveri kaznio vodeće ličnosti aktuelne vlasti Aleksandra Vučića i Gorana Vesića, ali i SNS TV PINK i režimske dnevne novine „Informer” i „ALO” u ukupnoj visini od milion i 200.000 dinara. Međutim, to njih ni na koji način ne pogađa niti oni posle svega menjaju svoju uređivačku politiku već nastavljaju sa istom praksom vređanja svakoga ko drugačije misli. Ove suštinski male kazne ionako ne plaćaju oni već država koja na razne načine daje subvencije režimskim medijima, a oni unapred ukalkulišu sudske kazne u svoj godišnji budžet za širenje laži. Jedini način da se sa ovim prekine jesu drakonske kazne u visini kompletnog dnevnog tiraža, kao i zabrana obavljanja medijske delatnosti za medije koji svakodnevno krše zakon, poput TV PINK kojoj je odavno trebalo oduzeti nacionalnu frekvenciju. Uostalom, ovde uopšte nisu u pitanju mediji već progandna glasila vladajuće stranke.

Poseban značaj ove dve nove presude je u tome što su sudije utvrdile da je reč o neistinitim informacija koje ovi mediji prenose, i što je u drugoj presudi sud ponovo nazivanje fašistom ocenio kao netačnu i nedopuštenu informaciju za koju moraju da postoje dokazi, kao i zabrana rada takve političke organizacije od strane nadležnog državnog organa, a to ne postoji u slučaju Dveri već je u pitanju povreda moga ugleda i časti. Verujem da nove presude neće ništa promeniti, jer vladajući režim počiva na negativnoj propagandi protiv svakoga ko se usudi da kritikuje vlast i oni od toga neće odustati. Međutim, ovo je važna moralna i javna satisfakcija za mene, moju porodicu i Srpski pokret Dveri i dokaz da je sve što su o nama govorili i govore laž”, zaključio je Obradović, a prenosi Infoslužba Dveri u svom današnjem saopštenju.

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.