Građani o nadvožnjaku u naselju Pivara: Kad god prolazim pogledam u nadvožnjak i gledam što pre da pređem

Društvo Grad

Nadvožnjak u Ulici Jovana Ristića u Kragujevcu dnevno koristi oko 40.000 ljudi iz raznih mesnih zajednica, okolnih naselja i sela. Svakog dana komadi betona otpadaju, građani su uplašeni za svoj život i smatraju da je ovo samo pitanje puke sreće što još uvek niko nije povređen. Nadvožnjak je samo jednom saniran, pre 15 godina. Građani se žale da se prilikom velikih pljuskova na tom mestu formiraju vodene zavese.

  • Kad god prolazim pogledam u nadvožnjak i gledam što pre da pređem. Plašim se, svako se normalan plaši i samo gledam da se skloni, govori sugrađanka.
  • Dotrajao je i nije bezbedan, vidi se i pitanje je samo vremena kad bude bio neki potres ili teret da l će da se obruši. Nekad ne razmišljam, naletim po navici, ali nekad kad razmišljam kakav je, onda se plašim, govori sugrađanin.

Građani se plaše da ne dođe do rekonsturkcije kao što je bilo u Novom Sadu, jer kako kažu ništa se još nije uradilo „kako valja“.

Kada su građani formirali zbor hteli su da stave akcenat na dominantne probleme u mesnoj zajednici.

  • Tu smo se složili, ne samo da je nadvoznjak najveći problem naše mesne zajednice, nego i okolnih mesnih zajednica kao što su Pivara i Lepenica. Naravno da nije naš prvi korak bila blokada nadvožnjaka, mi smo napravili stvarno kompetentnu radnu grupu koja se posvetila tom zadatku, izvršila analizu i napravila kvalitetan dopis gde su u deset tačaka obrazloženi svi problemi. Dopis smo uputili dvema Gradskim upravama 17. aprila, Gradskoj upravi za komunalne poslove i Gradskoj upravi za razvoj i investicije, kaže Mirko Blagojević.

Dopis koji su poslali se sastoji iz dva dela, u prvom delu su poslali komunalne probleme, kao što su smeće i neurednost oko nadvožnjaka, izgoreli kiosci, vanpijačni prodavci koji se nalaze u prvom delu ispod nadvožnjaka. Drugi deo zahteva se odnosi na sanaciju i rekonstrukciju nadvožnjaka.

  • Saznali smo da je Građevinski inspektorat konstantovao da je nadvožnjak delimičnio bezbedan i da je pokrenuta procedura za izgradu projekta „Sanacija nadvožnjaka“, i da to treba da radi Građevinski fakultet u Beogradu. Međutim, smatramo da ovde nije potrebna puka sanacija, već rekonstrukcija. Na primer, nije obezbeđen prelaz lica sa invaliditetom, kao ni za roditelje sa decom u kolicima, pa smo mi hteli to da istaknemo kao jedan naš zatev, govori Mirko Blagojević.

Naglašavaju da im se od 17. aprila niko nije obrati, niti je iko počistio deo oko nadvožnjaka, pa su građani odlučili da 26. maja od 15 do 17 časova blokiraju nadvožnjak. U blokadi učestuju MZ Filip Kljajić, koja je pokrenula blokadu, MZ Pivara i MZ Lepenica.

Građani kažu da ih najviše boli ćutanje institucija, smatraju da su institucije u Srbiji otuđene od naroda.

Građani su nas uputili na pešački Zeleni most, koji preko pruge spaja ulice Vojvode Stepe i Sarajlijinu. Smatraju da ni on nije bezbedan, međutim, videli smo da je on zatvoren za prolaz.

Tagovi:

4 thoughts on “Građani o nadvožnjaku u naselju Pivara: Kad god prolazim pogledam u nadvožnjak i gledam što pre da pređem

  1. Pre nekoliko godina su stručnjaci sa Građevinskog fakulteta vršili uvid u stanje oštećenja nadvožnjaka. Na pitanje kakva su oštećenja,odgovor je bio da je gore nego što izgleda.Smatram da ako nema sredstava za popravku,nadvožnjak treba zatvoriti za dalji saobraćaj kako bi se izbegle ljudske žrtve koje ne bi bile male s obzirom da dve gradske autobuske linije vode preko nadvožnjaka.

  2. Naselje Lekina Bara odsečeno od sveta od kako je nadvožnjak napravljen.Niko se nikada nije pozabavio ozbiljno tim naseljem,a nije da nismo imali odbornike iz svih partija.Nadvožnjak je bio nužno zlo,sada postoji obilaznica,kakva takva,ali postoji.Znači preko pruge i kod silosa i ovde gde je postojeći nadvožnjak,samo pešački mostovi.Ali,ko nas Lekinobarce sluša.I,ova skupina ispod nadvožnjaka,pod hitno da se iseli .Kafana,recikleri,prodavci svega i svačega.

  3. I đubre pod hitno da se očisti.Tu su već žitelji odgovorni.Ne mora baš sve da bude odgovornost grada.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.