U IZBORNOJ KAMPANJI 2017. VUČIĆ U DNEVNICIMA PREKO OSAM SATI

Društvo

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) objavio je podatke o funkcionerskoj kampanji u televizijskim dnevnicima na prethodnim parlamentarnim i predsedničkim izborima.

U kampanji za predsedničke izbore 2017. godine tadašnji predsednik Vlade Srbije i predsednički kandidat Aleksandar Vučić proveo je u funkcionerskoj kampanji 8 sati i 7 minuta na RTS-u, Pinku, Prvoj, O2, Happy i N1.

Pred parlamentarne izbore 2016. godine na istim televizijama aktivnosti predsednika Vlade Srbije Aleksandra Vučića emitovane su 5 sati i 54 minuta, a tadašnjeg predsednika Srbije Tomislava Nikolića-pola sata.

U kampanji za parlamentarne izbore 2012. godine televizije RTS, Pink, B92, Prva, TV Vojvodina i Studio B emitovali su funkcionersku kampanju Predsednika Vlade Srbije Mirka Cvetkovića u trajanju od 29 minuta i 52 sekunde, dok je tadašnji Predsednik Srbije Boris Tadić državne aktivnosti koristio u kampanji sat i 39 minuta, saopštio je BIRODI.

 

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.