Foto: Marija Janković

Igor Božić: N1 ostaje nezavisan ili ga više neće biti

Grad

Programski direktor N1, Igor Božić, u autorskom tekstu za novi broj časopisa „Vreme“ komentariše aktuelnu situaciju u medijskoj kući Junajted grupa u Srbiji i izazove sa kojima se mediji suočavaju u zemlji.

Božić navodi da novinari i zaposleni još uvek čekaju odgovore većinskog vlasnika, investicionog fonda BC Partners, o eventualnoj prodaji medija i statusu uređivačke politike. On podseća da je BC Partners većinski vlasnik Junajted grupe godinama, dok je ranije gnev vlasti bio usmeren prema manjinskom vlasniku Draganu Šolaku.

Prema Božiću, većinski vlasnik pokušava da „unovči svoju investiciju“ prodajom delova grupe, što je već uključivalo prodaju Telemaha u BiH i Crnoj Gori, kao i SBB-a u Srbiji. Ipak, napominje da je uređivačka politika medija poput N1 do sada ostala nepromenjena.

Božić ističe da je „krizno stanje“ nastalo nakon smene Šolaka sa operativnih funkcija u junu i naglašava otvorena pitanja o budućoj prodaji i slobodi uređivačke politike. On ukazuje da postavljanje Vladice Tintora na čelo Junajted grupe nominalno nije povezano sa uređivačkom politikom, ali dodaje: „Vučić ima sve veze s medijima u Srbiji, čak i kad nema direktne veze. Ne treba sumnjati da je ikada odustao od plana da uništi N1.“

Prvi čovek N1 ocenjuje da režim posebno reaguje zbog angažmana medija u društvenim temama i popularnosti programa i portala, te naglašava da je „vreme krajnje“: „Ili će N1 ostati baš kakav je i do sada bio ili ga neće biti, jer naši ljudi nikada nisu pristajali na kompromise.“

Tagovi:

1 thought on “Igor Božić: N1 ostaje nezavisan ili ga više neće biti

  1. Vučiću smeta N1! Ajde, – ko bi rekao. A što se tiče stava g. Božića da N1 ostaje nezavisan ili ga više neće biti, bojim se da on za to nije nadležan. Božić ipak nije (su)vlasnik niti osnovač te firme. Hteli ste kapitalizam – eto vam ga. Neće biti tu ni neke pomoći od Brisela. Od EU se može tražiri pomoć da se osnuje neka nova TV sa ovim novinarima. I tl što pre. Jasno je bilo od prodaje SBB da je to krenulo nizbrdo. Prepadanje novih gazda za inzervju po hotelima nije nikakva novinarska hrabrost nego loša taktika i nepromišljenost.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.