INVESTICIONI PLAN FIJATA ZA SRBIJU I DALJE NEPOZNANICA

Društvo Ekonomija

Nakon dvanestodnevnog zastoja, montažne i proizvodne trake u kompaniji Fijat Krajsler automobili Srbija juče su ponovo pokrenute. Predvidjeno je da ovomesečna proizvodnja svih verzila modela “500L” traje do 18. aprila, do kada bi iz pogona Fijatove fabrike u Kragujevcu trebalo da izadje oko 4.500 gotovih automobila. Ima, medjutim, indicija da će u aprilu biti još nekoliko radnih dana, pošto je Fijat , kako navode u  FCA Srbija, “dobro prošao”, odnosno obezbedio dodatne porudžbine  na upravo okončanom  Salonu automobila u Beogradu.

Da li će u aprilu biti više radnih dana no što je ranije planirano, znaće se ovih dana, a ono što se već zna jeste da je,  od početka godina do sada, u kragujevačkoj fabrici proizvedeno je oko 11.000 gotovih automobila, što je gotovo tri puta manje od uobičajene tromesečne proizvodnje. Zaposlene  u FCA Srbija, medjutim,  od učesatlih proizvodnih zastoja, kojima se uskladjuju proizvodnja sa zahtevima tržišta,  više brine  to što top menadžment  Fijat Krajsler grupacije još nije saopštio investicini plan te kompanije za Sbiju, odnosno za fabriku u Kragujevcu,  koji bi podrazumevao  i informaciju o novom ili još jednom modelu.

Generalna direktorka FCA Srbija Silvija Verneti nedavno je bila u Kragujevcu i Beogradu, ali, kako saznajemo, ništa nije rekla o planovima Fijat Krajsler grupacije za Srbiju. Investicioni plan FCA grupacije za Srbiju, odnosno fabriku u Kragujevcu trebalo je, podsetimo, da  bude saopšten još početkom godin… Sada se nezvanično najavljuje da bi taj plan konačno trebalo da bude saopšten krajem ovog ili početkom narednog meseca.

Piše: Zoran Radovanoović

 

Tagged

2 komentara

  1. Da je radomir Nikolić imao podršku za obilaznice kad je oteo vlast, danas bi one bile gotove i FIAT i Kragujevac bi imali rešen problem transporta u gradu. Ovako sa kamionima kroz centar grada, zagušenim ulicama po centru, naravno da razmišljaju da dižu sidro. E ako je u nečemu u pravu Čile je tu pogodio u centar, iako je i on sam mada ne lično već njegov saradnik pro VIZIONAR kako kaže Milenić iz Aspena, kriv što su kinezi napustili grad, a hteli su da rade tunel kroz Mertinoi brdo. A Čile bi da vodi grad ponovo a da ga pomene već 5 godina iako ga je on prvi prodao Nikoliću…e pa Čile neko mora da je kriv zato što nemamo obilaznice Radomir što ga Zorana nije tretirala ni sa jedan evro, ali i ti a ako ne ti onda tvoj pro VIZIONAR, kojeg I DALJE ne smeš da pomeneš jer ste verovatno saradjivali na podizanju kvadrata u gradu Kragujevcu !!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *