Kragujevac je u prvih šest meseci uložio oko 30 miliona dinara u obnovu puteva i javnu rasvetu u seoskim sredinama. Gradonačelnik Dašić navodi da je od 2020. godine asfaltirano više od 350 ulica.
Svaki metar puta je od suštinskog značaja. Pitanje kvaliteta i održivosti saobraćajne infrastrukture postaje važnije nego ikada. Kolovozima svakodnevno prolaze hiljade vozila, a da li je tlo dovoljno snažno da izdrži teret? Kako se danas grade putevi? Da li je iza svakog kilometra asfalta sistemska vizija?
- U planu za budžet svake godine napišete nekoliko ozbiljnih stavri. Npr. Trg Mala Vaga, koji je izuzetno bitan i to stoji u budžetu skoro svake godine i to ne pipnete. A to jeste ozbiljan projekat. Prvo mnogo košta, drugo treba mnogo toga da se uradi prethodno. To je možda najgore čvorište u gradu, jedino je možda gora raskrsnica kod Studentskog doma. Ja tvrdim da se to radi u jednoj godini, ozbiljno. Ja pričam o ozbiljnim stavrima, ali oni nisu nijednu ozbiljnu stvar uradili, govori za Glas Šumadije Verko Stevanović.
Za izgradnju jedne ulice je potreban urbanistički plan, svaka ulica treba da ima odvodnjavanje, tj. slivnike, rešetke i kanale, treba da bude bezbedna i da sadrži ivičnjake. Pitamo se koliko vremena je potrebno da se izgradi jedna kvalitetna ulica, kada se poštuju svi stručni standardi – od geomehaničkih ispitivanja, preko infrastrukture, pa do završnog sloja asfalta.
- Sve zavisi kako ga gradite, ako jednu ozbiljnu Aveniju ili ulicu radite, recimo kao što je Save Kovačevića, treba mnogo vremna, jer onda kompletnu infrastrukturu radite, od kišne, kanalizacije, sve što je dole u ulici mora da bude novo, da se zameni, mora da se urade ivičnjaci, mora da se ima projekat. Treba mnogo vremena i godišnje se uglavnom planiraju dve ili tri tako velike ulice i dosta manjih. Kad kažem manjih mislim i na sela, koja su jako važna, naglašava Verko Stevanović.
Postoji u planu renoviranje Daničičeve ulice, ali Verko kaže je za to uzet kredit.
- Ja ne znam šta je sa tim kreditom. Da su barem urade samo kružni tok, jer je to jako bitno i to bi rasteretilo saobraćaj. Daničićeva cela ni ne treba da se radi, jer ima lepih zelenih površina i narod neće to da dira, ali i što bi, dodaje Verko.
Verko naglašava da smo mi bili drugi grad u zemlji, a prvi grad u sportu, a smatra da smo mi sad daleko od toga. Navodi i da smatra da se sve ovo radi zbog propagande.
- Jedni ozbiljan projekat koji su oni uradili je Ulica Dragojla Dudića, to je iz kredita rađeno i to jeste ozbiljna stvar, ali nije bas po projetku urađeno.
Za jedan ozbiljan projekat, Verko navodi da nam je pre svega potreban plan.
- Tržnica će da košta možda 15 miliona evra, a ona ne sme da košta više od milion evra i morala je da se zavši za šest meseci, a ona se radi šest godina. To je čitava priča o njihovom radu. Oni ne znaju da izbroje do 350. U igradnju ulice smatraju deo asfalta koji presvuku.
Sada znamo da ulica nije samo traka asfalta. Ona je test odgovornosti i planiranja.


Bravo Verko, pa ovi nisu tebi ni do kolena,mahom nepismeni sa kupljenim diplomama,a kako ne znaju da rade,btako nasuprot znaju mnogo dpbro da kradu.Uskoro ce mo im videti ledja,a do tada budi spreman
Samo jos Verko da se vidi gde je asfalt koji je postavljen u rečnikom naselju Cerovica to je ulica do nekadašnje bolnice Viva plus ili poznatiji kao staracki dom.Mislim da je to radjeno u tvoje vreme vladavine gradom